TOPUP ~


Hai .. lame dah kan i ta buat post .. ini d sebabkan gara2 internet wat biol ..hahaha . oke forget it ~ btw skrg pon slow ntah tibe2 luck bo bukak :)) oke ,, knp aku kata TOPAP ? coz aku nk cakap sal topap ~ hahah .. aku bukan lah agent tOPap or what .. hee .. oke . selalunya aku seringkali topap rm3 for 1day only . myb kadang2 topap pg mlm dah hbs :)) hee . tym tuh boleh la .. msj bagai sakan ~ haha if rm5 myb in 2 days unly .. haha TERuk kan ..NOW , rm3 boleh tahan dalam 3/4hari . sape sangke kan . yg dlu tak leh tahan ..sekarang tak kesah .. SEBAB ? myb i had agruing n fight with someone ~ whoes ? haha .. i hv told him that hate smokers :) so apa yang die tlah lakukan . till kdt aku tahan .. hahahha ..bingeeiii . after that case ,aku merasa kan macam dia adalah orang asing :)) tk kate that i throw him jauh2 ...just hati jauh ..:)) bukan sebab masalh kecil  or what .. the problem is , i hv mention yg aku tanak dy do that dr awl ! fullstop :))haha sekarang i rajen topap 5 jep ..bertahan 5 hari ..sebab aku ta msj sape pon . yg salu text aku tu ha SUPER DUPER i tuh :)) ngee .. TERBAIK ~ haha ... ouh ho ..

0 ~ pesanan ~: